سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آمار دروغین کروناییBBC   از ایران

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه آمار دروغین مبتلایان کرونایی شبکه BBC از کشور ایران مهندسی شده است، گفت: فلسفه کار رسانه های بیگانه لجن پراکنی و نشر اکاذیب بوده و در موضوع آمار مبتلایان به کرونا هم در صدد تشویش اذهان عمومی هستند.

حجت الاسلام احمدرضا اصغری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، با اشاره به اینکه خبرسازی و چهره ناامید نشان دادن از ایران اسلامی هنر رسانه های ضدانقلاب است، گفت: مسئولان نظام اسلامی تاکنون حسب فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص مبتلایان و فوت شدگان آخرین آمار را اعلام کرده، بلکه این کشورهای غربی و مرتجعین منطقه ای آنها هستند که در حال کتمان واقعیت هستند.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: هویت شبکه سلطنتی BBC برای تمام دنیا، خصوصا مردم ایران مشخص شده، از طرفی چون صداقت و امانت خبری ندارند، همه را به کیش خود می پندارند.

وی تصریح کرد: رسانه های بیگانه از آنجا که اخبار آنها بر مبنای کذب و برای تشویش اذهان عمومی مردم ایران اسلامی است، لذا خداوند عنایت می فرماید و ماهیت دروغین آنها آشکار می شود.

حجت الاسلام اصغری اظهار داشت: در دوری از ایرانی بودن آنها همین بس که نهایت علاقه این شبکه ها، اعلام اغراق آمیز و دروغ از آمار مبتلایان به کرونا و سایر حوادث است که این عمل شیطانی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه آمار دروغین مبتلایان کرونایی شبکه BBC از ایران مهندسی شده است، گفت: فلسفه کار رسانه های بیگانه لجن پراکنی و نشر اکاذیب بوده و در موضوع آمار مبتلایان به کرونا هم درصدد تشویش اذهان عمومی هستند.

حجت الاسلام اصغری خاطرنشان کرد: در خباثت انگلیس همین بس، در عین حالی که «ویروس کرونا» در دنیا به هر اندازه انتشار یافته و روزانه صدها نفر بر شمار مبتلایان یا فوت شدگان اضافه شود، فقط آمار شیوع آن در ایران اسلامی توسط BBC به صورت خبر مهم  پخش می‌شود.

وی در پایان گفت: آمار اعلامی از طرف شبکه استعماری BBC  بدون ارائه هیچ سندی است و اعلام چندین برابری فوت شدگان کرونا در ایران، آن هم به صورت خبر مهم و فوری، نشان می دهد این شبکه در صدد القای ترس در اذهان مخاطبان است.

‏معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب بیان کرد: در اثبات دشمنی دیرینه روباه پیر با مردم انقلابی ایران، شکی نیست که میان شیوع «ویروس کرونا» در ایران با کشورهای ایتالیا، عربستان و سایر کشورها، شیطنت خبری حساب شده ای در کار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha